Differenza trà a porta è a valvola di globu

Valvula Gate è valve globu sò tramindui valves multi turnu, è hè u tippi valve più cumunimenti usatu in oil & gas, petrochemical, trattamentu acqua, minieri, putenza, etc. Sapete ciò chì hè a diffarenza trà elli?

nutizie-3-1
nutizie-3-2

1.Apparizione
A valvola di a porta hà un aspettu di corpu diversu da a valvola di globu, è a lunghezza più corta di a faccia à a faccia, ma di più longa cà a valvola di globu.

2.Discu
U discu di a valvula di u globu hè generalmente parallelu à u fluidu, mentre chì u discu di a valvola di a porta hè in realtà una porta è serà perpendiculare à a direzzione di u fluidu.I valvule di u globu ùn anu generalmente micca punti di barra aperta è di punta scura, è e valvole di porta in generale anu punti di barra aperta è di punta scura.Inoltre, l'altezza di a valvola di u globu serà più corta di a valvola di a porta, è a durata serà più longa di a valvola di a porta.

Principiu 3.Working
A vàlvula di u globu hè un troncu chì cresce, è u volante gira è s'alza cù u troncu.Valvula Gate hè una rotazione rota a manu, u gambu à fà u muvimentu crescente.

4.Installazione
Quandu a vàlvula di u globu hè stallatu, a direzzione di u flussu marcata nantu à u corpu di a valvula deve esse installata, è a direzzione di u flussu di a vàlvula di a porta hè a stessa da i dui lati.

5.Capacity & Function
A vàlvula di a porta deve esse cumplettamente aperta, u globu ùn pò esse micca cumplettamente apertu.E valvole di globu sò generalmente usate per u cuntrollu di u flussu di pressione è e valvole di porta per l'isolazione.A resistenza di a valvula globu à u flussu di u fluidu hè generalmente grande, è u coefficient di resistenza hè generalmente trà 3,5 è 4,5.I valvule di porta anu menu resistenza à u flussu, cù un coefficient di resistenza chì varieghja da 0,08 à 0,12, è a forza applicata à chjude a valvola hè più grande di quella applicata à l'apertura.

6.Forma
U discu di a valvula di a porta hè una piastra di porta, a forma hè relativamente simplice, è a tecnulugia di casting hè megliu;È a struttura di a valvola di u globu hè più cumplessa, cù una bobina sferica, cunica è piana, pressate finu à a sigillatura di u sediu, cusì a valvola di u globu hè più difficiule durante u casting.

7.Condizioni di l'applicazione
Valvula di a porta aperta è chjude a forza esterna necessaria hè chjuca, a resistenza di u fluidu hè chjuca, u flussu di u mediu ùn hè micca limitatu;Per via di e so caratteristiche strutturale, a resistenza di u flussu di a valvula globu hè grande, in u prucessu di apertura è chjusu ci hè sempre una assai laboriosa.Quandu a vàlvula di a porta hè completamente aperta, l'erosione di a superficia di sigillatura da u mediu di travagliu hè più chjuca di quella di a valvola di stop.

8.Sigillatura
A vàlvula di globu hà un rendimentu di sigillatura megliu cà a valvola di porta, ma hè una valvola unidirezionale, mentre chì a valvola di porta hè una valvola bidirezionale.

9.Taglia
A vàlvula di porta pò esse cuncepita à una dimensione assai grande ancu sopra à 60 ", ma a valvola di globu ùn hè micca adattata per cuncepita à una dimensione assai grande, normalmente applicata cum'è 28" è sottu.

10.Coppiu
A valvola di globu hà un valore di torque più altu ch'è a valvola di porta.

11.Riparazione
A valvola di globu hè più faciule da riparà cà a valvola di globu, per via di u so design particulari.


Tempu di Postu: Dec-01-2022